Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені
з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: керування процесом взаємодії між учнями
та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного виконання проекту; постановка цікавих, ефективних, добре
підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до
створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення
та глибинне розуміння змісту навчальної теми; в класі, в якому панує справжнє
особистісно-орієнтоване навчання, учитель уважно прислухається до того, що
говорять учні, спостерігає за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені
навчальні цілі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий